2009/07/02

Bas.

Wrocilem juz do Krakowa :)
Nie chce sie tu rozpisywac co i jak bo w studio bylem doslownie 3 dni robocze. Na duzy plus na pewno wspolpraca z Perla. Nie mam niestety na razie zadnych dowodow na to, ale mam nadzieje, ze bas na nowej plycie sam sie obroni i wtedy uwierzycie mi na slowo ;) Duze podziekowania leca dla Bora, ktoremu chcialo sie zasuwac pociagiem z Wroclawia i taszczac glowe z kejsem wazacym razem kolo 40 kg. Niech Ci Bog w dzieciach wynagrodzi chlopaku! :>

Ogolnie wyjazd bardzo udany. Nie mam zbyt wielu zdjec bo nie jechalem tam na sesje zdjeciowa tylko do pracy wiec wrzucam doslownie kilka sztuk.




Artur szoruj kopyto bo Ci sie musze odwdzieczyc za mozliwosc przenocowania u Ciebie, a wieczorna rozrywka w centrum z darmowa whiskey i wycie do mikrofonow Singstara na dlugo zapadna mi w pamieci pewnie :P




Hah bylbym zapomnial, ze wisze ZTM Poznan kase za brak biletu :>
Zycze Wam powodzenia drodzy moi w sciaganiu tego ode mnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz